Mistet eller beskadiget bagage

Problemer med bagagen?

Er din bagage ikke med ved ankomsten, eller er den blevet beskadiget under rejsen, skal du henvende dig ved Bagageservice. Her kan du selv lave en bagagerapport på automaterne eller få hjælp af personalet.

Efterfølgende kan du altid via flyselskabets hjemmeside følge din bagage ved at indtaste det rapportnummer, du modtager i lufthavnen.

Spørgsmål til bagagen kan stilles til Ankomstservice på telefon +45 76 50 52 34 eller på mail ankomst@bll.dk. Telefonen har åben fra kl. 08:00-10:00 og fra kl. 15:00 til 20:00.

 

Track din bagage

Du kan følge din bagage online, ved at søge på referencenr. og efternavn her.

Spørgsmål til bagagen kan stilles til Ankomstservice på telefon +45 76 50 52 34 eller mail ankomst@bll.dk. Telefonen har åben fra kl. 08:00-10:00 og fra kl. 15:00 til 20:00.

 

SAS

Har du rejst med SAS, og har du brug for at kende status på udkørsel af din bagage skal du ringe til SAS på telefon +45 32 32 32 60.

Telefonen er åben fra kl. 08:00-22:00. Eller til Billund lufthavns bagageservice på telefon +45 76 50 52 34. Telefonen er åben fra kl. 08-10 og igen fra kl. 15-20.

 

KLM & Air France

Har du rejst med KLM eller Air France, skal du ringe på telefon +45 35 15 80 37 eller til Billund Lufthavns bagageservice på telefon +45 76 50 52 34. Telefonen er åben fra kl. 08:00-10:00 og fra kl. 15:00 til 20:00

Se filmen og få mere at vide om bagageregler og erstatningskrav.